Компанія Google повідомила про нові політики конфіденційності, за якими розробникам розширень суттєво обмежується доступ до даних користувачів. Нововведення почне діяти з 15 жовтня 2019 року.
“Ми вимагаємо від розширень запитувати доступ до мінімально можливої кількості даних. Раніше ми закликали розробників до цього, зараз це стало вимогою для всіх додатків”, – повідомляється у офіційному блозі компанії.
Наразі у Chrome Web Store доступно понад 180 тисяч розширень. Раніше політики поводження з даними мали публікувати лише ті додатки, у яких був доступ до чутливих даних, а з 15 жовтня це стосуватиметься усіх розширень, що пов’язані з контентом користувачів та їх спілкуванням.
Нік Білогірський, директор з безпеки Google, у своєму Facebook пояснив, що розробники зможуть запитувати лише мінімальний обсяг даних, необхідний для функціонування програми. Порушники нових політик конфіденційності будуть видалені з Chrome Web Store.
Браузером Chrome користуються більше двох мільярдів людей у світі.
Нагадаємо, Єврокомісія почала антимонопольне розслідування проти Amazon. Компанії Безоса загрожує штраф у $23 млрд. Регулятор перевірить, чи не використовує компанія конфіденційні дані незалежних продавців у власних інтересах.