Нові налаштування Google дозволять обмежувати показ реклами алкоголю та азартних ігор
YouTube — перша платформа, на якій буде доступна ця функція.
Французький орган охорони даних CNIL оштрафував на 135 млн євро два підрозділи Google та Amazon через «розміщення рекламних файлів cookie на комп’ютерах користувачів без отримання попередньої на те згоди й без надання достатньої інформації».
Про це повідомляє AFP.
CNIL пояснив, що коли користувач відвідував сайт google.fr, кілька файлів cookie, які використовуються в рекламних цілях, автоматично розміщувались у його комп’ютері без будь-яких дій із боку користувача. Схоже відбувалося і під час відвідування amazon.fr.
Нагадаємо, що раніше ЄС звинуватив Amazon у використанні непублічних даних для встановлення монополії на ринку.