Google перегляне умови реклами: компанію оштрафували на €220 млн
7 червня 2021
7.06.2021

Франція оштрафувала американську корпорацію Google за зловживання своїм становищем на ринку реклами, яку розміщують на сайтах та мобільних додатках.

Про це повідомляє пресслужба Антимонопольного комітету Франції.

«Після звернення з боку News Corp Inc, групи Figaro і групи Rossel The Voice відомство з питань конкуренції винесло сьогодні рішення про штраф щодо Google в розмірі 220 млн євро за зловживання своїм домінуючим становищем на ринку рекламних серверів для веб-видавців та мобільних додатків», – повідомляють у відомстві.

Google «не заперечував факти», і рішення про штраф було прийнято в рамках процедури угоди з американським гігантом. Також корпорація вирішила піти на зустріч антимонопольному законодавству та пообіцяла удосконалити взаємодію Google Ad Manager з іншими рекламними серверами й платформами з продажу рекламних місць.

«Рішення про санкціонування рішення Google має дуже особливе значення, оскільки це перше у світі рішення, що стосується складних алгоритмічних процесів аукціону, за допомогою яких працює інтерактивна медійна реклама. Особливо швидке розслідування виявило процеси, завдяки яким Google, спираючись на своє значне домінування на рекламних серверах для веб-сайтів та додатків, перевершив своїх конкурентів як на рекламних серверах, так і на платформах SSP. Ці дуже серйозні практики покарали конкуренцію на ринку реклами в Інтернеті, що формується, і дозволили Google не лише зберегти, але й збільшити своє домінуюче становище. Ця санкція та ці зобов’язання дадуть змогу відновити рівні умови для всіх гравців та можливість видавців максимально використовувати свій рекламний простір», – сказала президент Управління з конкуренції Ізабель де Сільва.

Як повідомлялося раніше, Антимонопольний комітет України оштрафував ТОВ «Гугл» на 1 000 000 гривень за невчасне подання інформації для розслідування про блокування облікового запису підприємця у додатку «Google Мій бізнес». Таке рішення прийняла Тимчасова адміністративна колегія Комітету 2 квітня. Розмір штрафу (близько $36,000) зумовлений тим, що Google не відповідали на інформаційний запит АМКУ понад рік.

У травні ТОВ «Гугл» сплатив 1 000 000 гривень штрафу на вимогу Антимонопольного комітету України за невчасне подання інформації для розслідування про блокування облікового запису підприємця у додатку «Google Мій бізнес».