Про це повідомляє Bloomberg.
До позову з боку Міністерства юстиції долучилися представники ще 8 штатів. В позові вимагається припинити діяльність компанії на ринку цифрової реклами.
Монополія Google полягає в тому, що автори контенту використовують рекламні інструменти Google для продажу реклами, а рекламодавці — ці ж самі інструменти для купівлі реклами.
Окрім того, генеральні прокурори штатів подали три окремі позови проти Google. Вони стверджують, що компанія домінує відразу на декількох ринках. Мова йде про ринок онлайн-пошуку, рекламних технологій і мобільних додатків на Android. Робота компанії відразу в трьох сегментах порушує антимонопольне законодавство.
Загалом цей позов є п’ятим позовом, що оскаржує бізнес-практику компанії.
На свій захист Google стверджує, що ринок інтернет-реклами насправді є конкурентним. Серед своїх конкурентів компанія називає інших техногігантів, до прикладу, Amazon, Meta і Microsoft.
На сьогоднішній день Google є лідером на світовому ринку цифрової реклами. Компанія контролює більшість інструментів, призначених для купівлі, продажу та обслуговування онлайн-реклами. За даними американського Мінюсту, домінування Google дозволяє компанії залишати собі біля 30% затрат кожного рекламодавця, який використовує рекламні інструменти цієї компанії.
Google має власний сервіс купівлі реклами для маркетологів, платформу продажу реклами для видавців, а також торгову біржу, де обидві сторони укладають угоди на аукціонах.
Наприкінці минулого року позов проти Google подали 130 тисяч невеликих компаній у Великобританії. Вони стверджували, що компанія зловживала панівним становищем на ринку та порушувала антимонопольне законодавство.