Google оголосив про розробку нової технології для заміни cookies в таргетованій рекламі
28 січня 2022
28.01.2022

Компанія Google повідомила про розробку нової технології «Тематики» (Topics) для заміни файлів cookies в таргетованій рекламі.

Про це повідомляє Mezha.Media з посиланням на блог Google.

Ідея Topics полягає в тому, що браузер дізнаватиметься про уподобання користувача через історію відвідування сайтів, яка зберігатиметься до трьох тижнів. Тематику певного сайту визначатимуть на основі його домену та вмісту за допомогою штучного інтелекту. Наразі у базі алгоритму близько 300 тематик, але їхню кількість збільшуватимуть.

Компанія вважає новий метод збору інформації для реклами більш конфіденційним, ніж використання файлів cookies. У блозі Google зазначають, що користувачі матимуть можливість самостійно переглядати та видаляти свої теми інтересів зі списку.

До «Тематик» фахівці Google працювали над іншою технологією — проєктом FLoC (Federated Learning of Cohorts). Його також розробляли як безпечнішу альтернативу cookies, проте наразі відправили на так званий «цвинтар Google» через критику рекламодавців, фахівців з безпеки та розробників, що відмовилися вбудовувати підтримку FLoC у свої браузери.

Як повідомлялося раніше, 20 січня Європейський парламент ухвалив початкову пропозицію закону про цифрові послуги, який зокрема передбачає обмеження збору та використання чутливої інформації користувачів техгігантами для таргетованої реклами.