Про це повідомляє Mezha.Media з посиланням на блог Google.
Ідея Topics полягає в тому, що браузер дізнаватиметься про уподобання користувача через історію відвідування сайтів, яка зберігатиметься до трьох тижнів. Тематику певного сайту визначатимуть на основі його домену та вмісту за допомогою штучного інтелекту. Наразі у базі алгоритму близько 300 тематик, але їхню кількість збільшуватимуть.
Компанія вважає новий метод збору інформації для реклами більш конфіденційним, ніж використання файлів cookies. У блозі Google зазначають, що користувачі матимуть можливість самостійно переглядати та видаляти свої теми інтересів зі списку.
До «Тематик» фахівці Google працювали над іншою технологією — проєктом FLoC (Federated Learning of Cohorts). Його також розробляли як безпечнішу альтернативу cookies, проте наразі відправили на так званий «цвинтар Google» через критику рекламодавців, фахівців з безпеки та розробників, що відмовилися вбудовувати підтримку FLoC у свої браузери.
Як повідомлялося раніше, 20 січня Європейський парламент ухвалив початкову пропозицію закону про цифрові послуги, який зокрема передбачає обмеження збору та використання чутливої інформації користувачів техгігантами для таргетованої реклами.