“Google не продає дані користувачів” — компанія оголосила про зміни щодо того, як розробники додатків збирають дані
23 листопада 2020
23.11.2020

З початку січня 2021 року підсилюється внутрішній контроль щодо того, як розробники додатків Chrome використовують дані.

Про це повідомили у Chromium Blog.

Розробники писатимуть про збір даних на сторінці з деталями про застосунки у Chrome Web Store.

Також з’явились додаткові обмеження щодо того, як можна використовувати дані користувачів. Google наголошує, що мета збору інформації — в першу чергу покращити досвід користувачів, а використання її для персоналізованої реклами чи продаж заборонені.

Для того, аби опублікувати чи оновити додаток, автори повинні будуть показати, яку саме інформацію застосунок збирає. Також потрібна згода про те, що вони діятимуть згідно з новою політикою. Функція для підтвердження вже доступна для розробників.

Біля тих додатків, які не пройдуть сертифікацію до 18 січня 2021 року, буде з'являтися позначка. Вона вказуватиме на те, що розробники ще не пройшли сертифікацію.

Минулого тижня ми писали про месенджер Go SMS Pro. Повідомлення надіслані через нього мають високий ризик потрапити у відкритий доступ. Додаток має понад 100 млн завантажень у Google Play.