Google і YouTube заборонять монетизацію контенту про заперечення зміни клімату
12 жовтня 2021
12.10.2021

З листопада 2021 року корпорація Google запроваджує заборону на просування і монетизацію контенту, що заперечує кліматичні зміни внаслідок діяльності людини і викидів в атмосферу.

Про це повідомляється у заяві Google Ads.

«За останні роки ми чули від дедалі більшої кількості наших рекламних партнерів і видавців занепокоєння щодо рекламних оголошень, які стосуються або пропагують неточні заяви про зміну клімату. Рекламодавці просто не хочуть, щоб їхні оголошення відображалися поруч із таким контентом. Видавці і автори не хочуть, щоб така реклама з'являлася на їхніх сторінках чи у відео», — йдеться у повідомленні.

Заборона стосуватиметься контенту, що суперечить усталеному науковому консенсусу щодо існування та причин зміни клімату. Зокрема, наративи щодо змін клімату як містифікації або шахрайства, заперечення глобального потепління чи впливу людської діяльності на нього.

Нова політика корпорації також стосуватиметься рекламодавців, видавців і авторів контенту на платформі для відеохостингу YouTube.

Як повідомлялося раніше, YouTube з 29 вересня 2021 року видаляє контент, який поширює фейкову інформацію про будь-яку схвалену в світі вакцину. За словами віцепрезидента YouTube Метт Халпрін, нововведення торкнеться всіх відео про те, що вакцини небезпечні або можуть спричинити виникнення хронічних захворювань.