У грудні 2018 року міністр економіки і фінансів Франції Брюно Ле Мер пообіцяв, що з 1 січня 2019 року буде запроваджено податок для технічних компаній Google, Apple, Facebook і Amazon. Однак французькі законодавці та бюрократи нікуди не поспішають. Станом на 20 січня 2019 року законопроект щодо цього податку все ще розробляється.
Про нові терміни впровадження податку на американських техгігантів заявив міністр економіки і фінансів Франції Брюно Ле Мер у інтерв’ю виданню Le Journal du Dimanche. За його словами, законопроект про оподаткування техгігантів буде внесений на розгляд парламенту до кінця лютого 2019 року.
Разом з тим, цей податок може стосуватися ширшого кола компаній. Критерій – компанія надає цифрові послуги, її річний оборот на глобальному ринку сягає 750 млн євро, а доходи, отримані на території Франції – 25 млн євро за рік.
Французький міністр використав термін “справедливість”, коментуючи можливість запровадження оподаткування для Google, Amazon, Facebook і Apple. Схвалення законопроекту й впровадження податку, може принести в бюджет країни до 500 мільйонів євро на рік.
Цей законопроект може стати прецедентом для технологічних компаній, адже їхні офіси зареєстровані на території Сполучених Штатів, й умови використання цих сервісів для користувачів регулюються законами американських штатів, зокрема, Каліфорнії, як у випадку Facebook та Google.
У 2017 році під час передвиборчої кампанії кандидат у Президенти Франції Еммануель Макрон неодноразово озвучував необхідність ввести додаткові податки для великих технологічних компаній, у травні 2017 року він був обраний Президентом Франції.
Також у липні 2018 року в Парламенті Франції проголосували за законопроект про боротьбу з фейковими новинами, що дозволить судам визначати достовірність повідомлень у період виборів в країні. А у парламенті Великобританії у липні 2018 року запропонували ввести податок для Facebook, Google і Twitter за фейкові новини.