У компанії Facebook переглядають правила роботи з рекламою у №1 соцмережі у світі. Мета – попередити зовнішнє втручання у перебіг виборчих кампаній напередодні виборів 2019 року. Вибори відбудуться в Україні, Європейському Союзі, Індії та Нігерії. Про це повідомила агенція Reuters з посиланням на Роба Лезерна, директора з управління продуктами в Facebook.
У багатьох країнах Фейсбук є найбільш популярною соцмережею з мільйонами активних користувачів. Від 2016 року політики та політичні партії почали активно використовувати можливості реклами у Фейсбуці для поширення новин та вигідних для політиків меседжів. Також, з допомогою реклами у Фейсбуці почалися поширюватися фейкові новини.
Купівля реклами у Фейсбуці дозволяє збільшити аудиторію постів, однак багато з таких рекламних кампаній порушували правила Фейсбуку та політику соціальної мережі. Найбільш помітними зловживаннями відзначилися вибори Президента США у 2016 році, коли російські тролеферми купувала рекламу у Фейсбуці, таргетуючи її на американців з метою поляризувати суспільство на чутливі для нього питання релігії, національних меншин, мігрантів.
Купівля реклами у Фейсбуці дозволяє збільшити аудиторію постів, однак політики зловживали цією можливістю. Під тиском урядів у багатьох країнах світу, компанія Facebook у 2018 році представила кілька ініціатив, спрямованих на підвищення контролю за політичною рекламою. Зокрема, Facebook почав видаляти сторінки, які поширюють пропаганду з території інших країн.
Минулого тижня нові правила почали діяти в Нігерії, де за три тижні пройдуть вибори. Замовляти рекламні кампанії у Фейсбуці зможуть тільки рекламодавці, які живуть на території країни. Ідентична політика щодо використання рекламних грошей почне діяти й в Україні, починаючи з лютого 2019 року. Вибори Президента України відбудуться 31 березня.
Замовляти рекламні кампанії у Фейсбуці зможуть тільки рекламодавці, які живуть на території країни Компанія розробить правила використання політичної реклами у Фейбуці під кожні вибори. За словами Роба Лазерна, Facebook надасть версію правил реклами для країн Євросоюзу напередодні парламентських виборів у травні.
Також у компанії сподіваються розробити універсальні правила щодо політичної реклами до кінця червня, які можна буде застосувати до рекламодавців у всьому світі.
Універсальні правила щодо політичної реклами у Facebook розроблять до кінця червня 2019 року Нагадаємо, у грудні 2018 року Facebook запровадив політику “без сексу” у соцмережі, оновивши правила спільноти аби протидіяти поширенню домагань та статевих контактів між дорослими.
У грудні також стало відомо, що Facebook надав більш як 150 компаніям доступ до приватної інформації користувачів, зокрема, Netflix та Spotify отримали доступ до приватних повідомлень користувачів соцмережі.
А вже у січні 2019 року Facebook допоміг очистити інформаційний простір України від поширення пропаганди, видаливши 107 акаунтів, сторінок та груп у Facebook, а також 41 акаунт в Інстаграмі, що велися з Росії.