Facebook змінює алгоритми: боротиметься проти “сенсаційних” дописів про медицину та здоров’я
3 липня 2019
3.07.2019

Компанія Facebook вирішила змінити алгоритми новинної стрічки та мінімізувати дописи про здоров’я та медицину, які є “сенсаційними” та “оманливими”.

Як повідомляється у офіційному блозі Facebook, у соцмережі з’являються два оновлення, щоб зменшити кількість таких дописів:

дописи з перебільшеними або “сенсаційними” заявами про здоров’я (наприклад, про чудодійне лікування) дописи, у яких намагаються продавати товари або послуги на підстави інформації, пов’язаної зі здоров’ям та медициною (наприклад, пігулки для схуднення). Аби ідентифікувати подібний контент, Facebook знаходитиме фрази, які використовують для клікбейту, і відповідно такі дописи з’являтимуться у стрічці рідше.

Нагадаємо, напередодні парламентських виборів в Україні Facebook посилив перевірку політичної реклами. З 25 червня 2019 року політична реклама в Україні буде систематично перевірятися, як автоматично, так і вручну. Відповідно до вимог соцмережі, публікація політичної реклами повинна включати повне ім’я особи чи назву організації, яка її оплачує. Ця інформація буде безпосередньо вказана у рекламі.