Facebook та Instagram дозволять користувачам вимикати політичну рекламу
18 червня 2020
18.06.2020

Користувачі Facebook та Instagram зможуть самостійно вимикати політичну рекламу під час передвиборчої кампанії у США цього року. Компанія повідомила про це у офіційному блозі.

Вимкнути політичну рекламу у стрічці та скасувати її появу у майбутньому, користувачі зможуть у вікні з інформацією про те, хто оплатив промо.

“Ті, хто вже прийняв рішення, і просто хоче, щоб вибори закінчилися, ми почули вас – тому представляємо можливість відключити політичну рекламу. Ми все одно нагадаємо вам про необхідність проголосувати”, – повідомив Марк Цукерберг.

Також компанія оголосила про запуск “найбільшої в американській історії кампанії інформування з питань виборів”. Facebook створює інформаційний центр з виборів, аби залучити виборців до участі у виборах, та для запобігання поширенню дезінформації про вибори.

зображення Facebook

Соцмережа очікує, що інформацію центру про вибори побачить понад 160 мільйонів користувачів Facebook та Instagram.

Через Facebook, Instagram і Messenger поширюватиметься інформація, як зареєструватися на вибори, хто може голосувати, які є способи віддати свій голос за кандидата та які правила є різних штатах.

У заяві компанії йдеться і про більшу прозорість політичної реклами.

“Вибори 2020 року буде несхожими на будь-які інші. Кампанія вже була “гарячою” до пандемії, до вбивства Джорджа Флойда і багатьох інших людей, які змусили нас знову протистояти болючій реальності системного расизму в Америці. Люди хочуть впливати на політиків, і в умовах демократії в кінцевому підсумку ми робимо це шляхом голосування”, — сказав гендиректор Facebook.

Нагадаємо, Facebook перегляне політики щодо контенту після скандалу через рішення соцмережі не видаляти допис президента США Дональда Трампа про заворушення у Міннеаполісі.