Компанія Facebook повідомила про посилення боротьби з глибинними фейками та маніпуляційним контентом, йдеться у офіційному блозі соцмережі.
Facebook визначив критерії, за якими видалятимуться маніпулятивні відео:
Нові правила не поширюватимуться на контент, що є пародією чи сатирою, або на відео, яке було відредаговано виключно для того, щоб опустити чи змінити порядок слів.
Компанія також повідомила, що відео, які не підпадатимуть під нові критерії видалення, все ще перевірятимуться групою фактчекерів, до якої входять понад 50 партнерів у всьому світі, що перевіряють факти на більш ніж 40 мовах.
Якщо соцмережа визначить фото чи відео як частково хибні, їхнє поширення у стрічці новин буде обмежено та відповідно промарковано, а реклама такого контенту - відхилена.
“Якби ми просто видалили всі маніпульовані відео, позначені як неправдиві, відео все ще були б доступні в Інтернеті чи екосистемі соціальних медіа. Залишаючи їх і маркуючи їх як неправдиві, ми надаємо людям важливу інформацію та контекст”, – повідомили у Facebook.
Більше про те, як розпізнати дезінформацію у мережі та боротися з нею, читайте на нашому сайті.