Facebook платитиме лише деяким ЗМІ, чиї новини розміщуватиме у новому розділі News Tab
2 жовтня 2019
2.10.2019

Запуск нового розділу News Tab у мобільному додатку Facebook заплановано на кінець жовтня 2019 року. На початку у розділі розміщуватиметься контент від близько 200 медіа. Втім, за розміщення контенту у News Tab, компанія платитиме не всім ЗМІ.

News Tab з’явиться в нижньому меню мобільного додатку Facebook. Як пише The Wall Street Journal з посиланням на власні джерела, Facebook не планував оплачувати всі випуски новин, на які він посилатиметься у своєму розділі. Компанії платитиме лише чверті медіа-партнерів.

Наразі Facebook все ще веде переговори з Dow Jones & Co., Washington Post, New York Times, Business Insider, BuzzFeed, HuffPost та Philadelphia Inquirer. Основне питання цих переговорів – скільки контенту розміщуватиметься у News Tab. Facebook хоче, щоб медіа дозволили отримати доступ до всіх новин для можливого включення у вкладку новин, але деякі видання обмежують кількість матеріалів.

Зі ЗМІ Facebook укладатиме трирічні контракти, а оплата за рік може становити від декількох сотень тисяч доларів для регіональних видань до 3 мільйонів доларів для національних медіа. По мірі розвитку нового розділу Facebook планує розширити кількість медіа. Згодом розділ стане більш індивідуально націленим на інтереси користувача.

Видання також повідомляє, що компанія веде переговорили лише з тими медіа, чиї новини відповідають критеріям новинної стрічки Facebook.

Новини для News Tab обиратиме команда редакторів, а сам розділ не міститиме реклами. Facebook також прагне розширити команду редакторів до 25 людей, які працюватимуть під керівництвом Анн Корнблут, директора стратегічних комунікацій у Facebook та лауреатки Пулітцерівської премії, яка приєдналася до Facebook у 2015 році.

Раніше, компанія Facebook анонсувала створення Незалежної наглядової ради, яка, зокрема, розглядатиме скарги користувачів на незаконне блокування. Очікується, що перші кейси будуть розглянуті вже в першій половині 2020 року.