Про це повідомляють Reuters.
Після вступу у дію змін для налаштування реклами у Facebook, Messenger та Instagram можна буде використовувати лише вік, стать та локацію неповнолітніх людей. За словами представника Facebook, дані компанія збиратиме як і раніше.
«Ми вже надаємо людям способи повідомити нам, що вони не хочуть бачити рекламу, базовану на їхніх інтересах чи активності на інших вебсайтах і додатках, наприклад, через налаштування контролю у наших рекламних налаштуваннях. Проте ми помітили, що активісти, які борються за права молоді, вважають, що молоді люди можуть не мати достатньо ресурсів для прийняття таких рішень. Ми погоджуємося з ними», — йдеться у блозі Instagram.
Компанія планує повідомляти людей, яким виповнюється 18 років, про налаштування таргетингової реклами та інструменти, що дозволяють її контролювати.
Нововведення — один із кроків зробити соціальні платформи безпечнішими для дітей та підлітків. Facebook також повідомляє, що акаунти дітей до 16 роки будуть приватними по замовчуванню (тип сторінки можна буде змінити у налаштуваннях).
Підхід Facebook до політики щодо безпеки неповнолітніх користувачів привернув увагу юристів після оприлюднення «злитих» планів платформи запустити версію Instagram для дітей віком до 13 років.
Як повідомлялося раніше, з початку 2021 року кількість користувачів Instagram зросла з 14 до 15 млн осіб. Натомість аудиторія Facebook в Україні за цей час не змінилася і становить 16 млн активних користувачів. Незмінною залишилася і кількість осіб, які користуються Facebook Messenger — 10 млн.