Facebook не дозволить бізнесу таргетувати рекламу житла та вакансій за ознаками статі та віку
20 березня 2019
20.03.2019

Facebook змінює умови таргетування реклами житла, роботи та кредитування за статтю, віком і поштовим індексом користувачів. Компанія вважає це дискримінацією і зловживанням. Відповідна заява опублікована у офіційному блозі Facebook. Наразі це стосується аудиторії Фейсбуку у Сполучених Штатах.

«Ці зміни є наслідком угод щодо урегулювання з провідними організаціями з захисту прав громадян та постійним вкладом експертів з питань громадянських прав. Існує довга історія дискримінації у сфері житла, зайнятості та кредитування, і ця шкідлива поведінка не повинна здійснюватися через оголошення Facebook», – прокоментувала Шеріл Сандберг, головний операційний директор Facebook.

Сандберг також наголосила, що компанія залучила юридичну фірму з прав людини Relman, Dane & Colfax, аби переглянути інструменти реклами та покращити захист від зловживань.

Відповідно до нових умов таргетування реклами житла, кредитування та роботи Facebook проситиме від рекламодавців підтвердження дотримання антидискримінаційної політики. Натомість таргетувати оголошення за віком та статтю зможуть ті, чий контент не належить до категорій «кредит», «житло» та «робота».

У 2016-2018 роках Американський союз громадянських свобод (ACLU) та інші правозахисні групи подали 5 судових позовів на Facebook зі звинуваченнями у дискримінації. Соціальна мережа виплатить близько 5 мільйонів доларів в рамках врегулювання суперечок.

Нагадаємо, Facebook запустив процедуру підтвердження політичної реклами в Україні. Нові правила введені для того, аби покращити захист від зовнішнього втручання у президентські та парламентські вибори 2019 в Україні. Facebook просить тих, хто хоче показувати політичні оголошення, заповнити інформацію у розділі «Хто оплатив рекламу». Оплачувати політичну рекламу зможуть лише користувачі з України.

Також у грудні 2018 року Facebook оновив правила використання сервісу, заборонивши домагання та сексуальну поведінку у соцмережі. В оновлених правилах зазначається: «ми не допускаємо публікацію контенту, що спонукає до статевих контактів між дорослими», «ми також обмежуємо використання сексуальних висловів, з огляду на певні регіони, де через особливості культури, вони можуть розцінюватися як домагання».