Про це йдеться у блозі Meta for business.
Нововведення зокрема передбачають:
Нові способи контролю та налаштування стрічки. Ця функція дозволяє налаштовувати кількість контенту друзів, родини, груп та сторінок, який з’являється у стрічці новин.
Також налаштування «Новинні вподобання» (News Feed Preferences) дозволяє обирати теми, про які користувач або користувачка хочуть дізнаватися більше.
Крім того, доступнішими стануть функції контролю, як-от «Улюблене», «Відписатись», «Приєднатись знову» та інші.
Розширення контролю налаштування реклами для бізнесів. Рекламодавці зможуть обмежувати аудиторію, яка бачить рекламу, за трьома темами: «Новини і політика», «Соціальні проблеми» та «Злочини й трагедії».
Коли рекламодавець обирає одну з цих тем, люди, які нещодавно взаємодіяли з таким контентом, не бачать його рекламу.
Тестування вже виявило, що:
Співпраця зі сторонніми компаніями для перевірки відповідності контенту. Компанія планує колаборації з партнерами-брендами безпеки для створення рішення, яке дозволить перевірку відповідності змісту контенту оголошень у стрічці новин з принципами бренду.
Наразі новими функціями може користуватись обмежена англомовна аудиторія. За кілька тижнів вони стануть доступні усім користувачам Facebook.
Як повідомлялося раніше, компанія Meta планує заборонити використовувати «чутливу інформацію», зокрема дані щодо раси й етнічного походження, релігійних та політичних поглядів, сексуальної орієнтації та іншого, для налаштування реклами.