Facebook бореться із мовою ворожнечі — звіт про дотримання стандартів спільноти
20 листопада 2020
20.11.2020

У звіті про дотримання стандартів спільноти за III квартал 2020 року компанія показала статистику публікацій, що містять мову ворожнечі.

Згідно з даними звіту, з липня по вересень 2020 року на 10 000 переглядів контенту, опублікованого користувачами, припадало 10-11 повідомлень, що містять хейт спіч.

Під час пандемії Covid-19 кількість публікацій, що порушують політику соцмережі, зросла. Однак деякі показники повертаються до рівнів, які були до пандемії.

«Наша мета — видаляти мову ворожнечі щоразу, як ми про неї дізнаємось. Завдяки нашим інвестиціям у штучний інтелект, ми можемо виявляти та видаляти сумнівні публікації ще до того, як користувачі поскаржилися на них», — ідеться на сторінці зі звітом.

Більше деталей

За словами Facebook, зараз вони краще відстежують потенційно небезпечний контент ще й через те, що технології тепер здатні розпізнавати більшу кількість мов. Публікації з найбільш конфіденційною інформацією частіше перевіряються людьми.

У звіті також зазначено, що під час дослідження вони співпрацюють з експертами, які не пов’язані з компанією. Адже “рішення щодо свободи слова та безпеки не повинні прийматися лише Facebook”.

Загалом Facebook вжили заходів щодо:

  • 22.1 мільйонів матеріалів, 95% з яких соцмережа ідентифікувала завдяки скаргам користувачів
  • 19.2 мільйонів матеріалів із агресивним та графічним контентом (у порівнянні з 15 мільйонами минулого кварталу)
  • 12.4 мільйонів матеріалів з сексуальною експлуатацією та оголеними дітьми (порівняно з 9.5 мільйонами минулого кварталу)
  • 3.5 мільйонів матеріалів з булінгом і домаганнями (порівняно з 2.4 мільйонами минулого кварталу)

Ті ж показники зросли і в Instagram.

«Ми обчислюємо розповсюдження мови ворожнечі, обираючи зразок контенту на Facebook, а потім маркуючи, як сильно він порушує нашу політику. Через те, що хейт спіч залежить від мови та культури, ми надсилаємо зразки представникам різних мов і регіонів. На основі цього методу ми встановили, що розповсюдження мови ненависті з липня 2020 по вересень 2020 було від 0.10% до 0.11%. Іншими словами, з 10 000 переглядів контенту на Facebook, від 10 до 11 містили в собі мову ненависті», — ідеться у звіті.

Згідно з Facebook, у 2017 році вони проактивно визначили 23.6% публікацій з мовою ворожнечі. У третьому кварталі 2020 ця цифра становить 95%.

Нагадуємо, що раніше соцмережу звинувачували у вибірковому блокуванні контенту.