Рекламодавці вкладають у соцмережі більше, ніж у пресу. Відповідно до нового звіту Zenith's Advertising Expenditure Forecasts така тенденція спостерігається вперше.
Одне з найбільших медіаагенств у світі Zenith прогнозує, що до кінця року витрати на соціальні мережі зростуть на 20% та досягнуть $84 млрд, в той же час витрати на пресу зменшаться на 6% та триматимуться на рівні $69 млрд.
За даними звіту, найбільш жвавий рекламний ринок у США, де очікується зростання на 5,5%. Для порівняння ріст у Західній та Центральній Європі спостерігатиметься на рівні 2%. У звіті прогнозують, що зростання світового ринку реклами досягне 4,4% – до $640 млрд.
Через економічний спад у другому кварталі медіаагенство переглянуло прогнози для двох великий європейських ринків - Німеччини (з 0,4% до 0,6%) та Великобританії (з 3,9% до 3,3%) цього року.
У Zenith зазначають, що 13% глобальної реклами буде за соцмережами, поступаючись телебаченню, яке матиме 29% та платному пошуку з 17%.
Як йдеться у звіті, платна пошукова реклама вперше перевищить $100 млрд.
Попередній прогноз Zenith, опублікований у липні 2019 року, показав, що більше половини (52%) глобальних витрат на рекламу вперше буде витрачено саме на інтернет-рекламу в 2021 році.
Нагадаємо, за словами медіаюристів, в частині співпраці з Facebook, суттєвою проблемою залишається питання реклами. Бюджети на політичну рекламу, які витрачалися під час президентських та парламентських виборів показали, що сфера стає достатньо монетизованою. Більше про це читайте на нашому сайті.