Дезінформація впливає на всіх: відкритий лист співробітників Facebook керівництву компанії
30 жовтня 2019
30.10.2019

Сотні співробітників Facebook написали відкритий лист до керівництва компанія та Марка Цукерберга зокрема з критикою нещодавнього рішення соцмережі дозволити політикам публікувати будь-які повідомлення, навіть недостовірні. У листі співробітники просять керівництво Facebook переглянути нові правила.

У листі, опублікованому у The New York Times, йдеться: “Ми з гордістю працюємо тут. Facebook — це місце, де ми можемо обговорювати і ділитися різними думками і висловлювати свої погляди — ось що робить наш додаток і технології значущими для людей у ​​всьому світі... Ми знаємо, що навіть найменший вибір впливає на громади вражаючими масштабами. Ми хочемо висловити свою стурбованість, поки не пізно”.

Співробітники Facebook зазначають, що стурбовані можливою загрозою успіхам та наголошують, що вільні висловлювання та проплачені повідомлення - це не одне і теж. Вони вважають, що нинішня політика збільшить недовіру до соцмережі.

“Дезінформація впливає на всіх нас. Наша поточна політика щодо перевірки дописів політиків загрожує тому, за що виступає Facebook. Ми рішуче заперечуємо проти такої політики. Це не захищає голоси, а натомість дозволяє політикам використовувати нашу платформу як зброю, націлюючись на людей, які вірять, що повідомлення, розміщені політичними діячами, є надійними”, – пишуть працівники.

У своєму зверненні співробітники пропонують керівництву наступні кроки щодо вдосконалення:

  1. Дотримуйтеся однакових політичних стандартів як для політичної реклами, так і для решти рекламних оголошень. Ми не повинні приймати гроші за політичну рекламу без застосування стандартів, яких повинні дотримуватися інші наші оголошення.

  2. Більш сильне візуальне оформлення політичної реклами, оскільки людям складно відрізняти політичну рекламу від органічних постів.

  3. Обмежте націлювання на політичну рекламу. Наразі ми обмежуємо таргетування на житло, освіту через історію дискримінації. Ми повинні поширити подібні обмеження на політичну рекламу.

  4. Більш широке дотримання періодів тиші під час виборів.

  5. Обмеження витрат для політиків незалежно від джерела.

  6. Більш чітка політика щодо політичної реклами. Для споживачів та рекламодавців не чітко зрозуміло, що політичні оголошення звільнені від перевірки фактів, яку проходять інші оголошення. Кожен повинен легко зрозуміти, що наша рекламна політика щодо дезінформації не стосується оригінального політичного вмісту чи реклами, тим більше, що політична дезінформація є більш руйнівною, ніж інші види дезінформації.

Раніше Марк Цукерберг заявив, що Росія, Китай та Іран мають намір втручатися у вибори 2020 року. Він також додав, що Facebook продовжує спостерігати за розвитком тактики цих країн та посилить власні механізми протидії втручанню.