Більше десяти найбільших рекламодавців у США бойкотують Facebook та відмовилися від розміщення реклами у соцмережі. Таким чином рекламодавці приєдналися до ініціативи “Зупинити насильство задля прибутку” (Stop Hate for Profit).
Як пише The Guardian, до бойкоту проти компанії долучилися міжнародна мережа продажу одягу Eddie Bauer, компанія з виробництва одягу Patagonia, ритейлер North Face, виробник морозива Ben&Jerry, компанія з прокату фільмів Magnolia Pictures, додаток Talkspace, розробник програмного забезпечення Braze, корпорація Mozilla, глобальний майданчик з пошуку роботу Upwork та інші.
Наразі це найбільший бойкот рекламодавців, з яким коли-небудь стикалася компанія. На рік від реклами Facebook отримує $70 млрд, тож відмова бізнесу розміщувати рекламу на платформі буде відчутною для компанії.
Ці компанії виступають проти політики модерації контенту Facebook.
“Від безпеки виборів до глобальної пандемії та расової несправедливості - ставки надто високі, щоб не втручатись і дозволити компанії стати співучасницею в поширенні дезінформації, страху та ненависті”, — заявив голова з питань маркетингу компанії Patagonia Корі Баєрс.
Компанія Ben&Jerry наголошує, що компанія має вжити заходів, аби не дозволити використовувати соцмережу для “розділу нашої країни, придушення голосування, роздмухування расизму та поширення закликів до насильства а також нанесення шкоди нашій демократії”.
“Ми глибоко поважаємо рішення будь-якого бренду і зосереджені на усуненні мови ненависті, а також на наданні важливої інформації щодо голосування. Ми говоримо з рекламодавцями та організаціями з захисту громадянських свобод про те, як ми можемо просувати добро”, — відреагувала на бойкот рекламодавців Кароліна Еверсон, віце-президентка Facebook.
Ініціатива “Зупинити насильство задля прибутку” (Stop Hate for Profit) була створена правозахисними організаціями США після вбивства Джорджа Флойда у Міннеаполісі. Кампанія спершу просувала ідею зменшення кількості мови ненависті у соцмережах, а згодом до неї долучився бізнес із закликом бути солідарними із такими цінностями Америки, як свобода, рівність та справедливість, та не рекламуватися у Facebook у липні.
Троє лідерів ініціативи після зустрічі з гендиректором компанії Марком Цукербергом та головною операційною директоркою Facebook Шеріл Сандберг, заявили: “Він відмовляється визнати, що Facebook сприяє заклику Трампа до насильства проти протестуючих. Марк створює дуже небезпечний прецедент для інших, які можуть озвучити подібні шкідливі речі у Facebook”.
Ініціатива “Зупинити насильство задля прибутку” (Stop Hate for Profit) закликає Facebook:
Нагадаємо, платформа мікроблогів Twitter вперше позначила пост президента США Дональда Трампа як недостовірну інформацію наприкінці травня. Представник платформи зазначив, що твіти Трампа містить інформацію, яка може вводити в оману користувачів про “процеси голосування у США”. Гендиректор Facebook Марк Цукерберг тоді заявив, що приватні компанії не повинні бути “арбітрами правди” та піддавати цензурі висловлювання людей, якщо вони надають їм для цього платформу. Більше про це, у матеріалі.