Бренд «Дія» увійшов до короткого списку «Каннських левів 2022»
22 червня 2022
22.06.2022

21 червня бренд Дія увійшов до короткого списку міжнародного фестивалю креативників «Каннські леви 2022» у двох категоріях — «Service Design» та «Experience Transformation».

«Можемо отримати нагороди у двох категоріях — “Service Design” та “Experience Transformation”. Дякую своїй команді та Fedoriv Agency. Продовжуємо формувати бренд цифрової України у світі»,написав міністр цифрової трансформації Михайло Федоров у Telegram.

Сервіс-дизайн («Service Design») — це дизайн послуг, запущений вже існуючим брендом. Дизайн має втілювати бачення бренду та забезпечувати користувачам зручний досвід через декілька каналів дотику, пояснюється на сайті фестивалю «Каннські леви 2022».

Під трансформацією досвіду («Experience Transformation») мають на увазі покращення взаємодії бренда та клієнтів завдяки якісній інтеграції цифрових та фізичних послуг.

Як повідомлялося раніше, застосунок «Дія» отримав дві нагороди на британській премії у сфері дизайну та реклами D&AD Awards.