Боротьба з дезінформацією є пріоритетом компанії – президентка Youtube
24 січня 2020
24.01.2020

Основним викликом, з яким сьогодні бореться Youtube, є дезінформація. Компанія робить ставку на аналітичну роботу щодо видалення неправдивого контенту. Про це заявила президентка компанії Youtube Сюзан Войджицкі під час дискусії про загрози у веб-просторі в рамках Всесвітнього економічного форуму у Давосі, повідомляє Укрінформ.

Президентка Youtube зазначила, що фахівці компанії враховують авторитет і репутацію користувачів, які розміщують відеоконтент. А якщо інформація є суспільно важливою, то користувач мусить мати тривалу історію розміщення адекватної і правдивої інформації на Youtube.

Войджицкі пояснила, якщо є сумніви щодо правдивості інформації, то у компанії перевіряють її, наприклад у Вікіпедії. Вона також додала, що компанія фокусується на тому, щоб усі коментарі залишали легально зареєстровані люди.

“Ми дуже зосереджені на виклику, яким є дезінформація. Ми фокусуємося на відповідальності за контент, що є нашим основним пріоритетом упродовж останніх кількох років”, - зазначила Сюзан Войджицкі.

Нагадаємо, 17 січня 2020 року Міністерство культури, молоді та спорту презентувало законопроєкт про протидію дезінформації. Більше про те, що він передбачає читайте на нашому сайті.