Майже 40% українців продовжують отримувати новини з телебачення
5 жовтня 2022
5.10.2022

Більше половини українців отримують новини з месенджерів та соціальних мереж, а для 40% основним джерелом продовжує бути телебачення. Такі дані соціологічного дослідження компанії Gradus Research Company.

Про це повідомляє “Детектор медіа” із посиланням на співробітника Національної суспільної телерадіокомпанії України Андрія Таранова.

У дослідженні було проаналізовано патерни медіаспоживання українців. Аналіз показав, що більше половини респондентів отримують інформацію з соціальних цифрових платформ. Таких виявилось 55% серед опитаних.

Учасники опитування назвали соцмережу Facebook основним джерелом споживання новинного контенту - цю платформу обрали 90% респондентів. Майже така сама кількість (89%) учасників повідомили, що вони отримують новини через Telegram.

Дослідження було проведене на замовлення Національної суспільної телерадіокомпанії України. Власна статистика Суспільного підтверджує ці дані. До прикладу, за останні півроку аудиторія цифрових акаунтів проекту збільшилась у 2,5 рази та досягла 6 млн.

Водночас цифрова аудиторія регіональних проектів Суспільного перевищила 4 млн підписників.

Майже 40% респондентів продовжують отримувати новини з телебачення. Андрій Таран у коментарі “Детектору медіа” повідомив, що «у телебачення, сайтів, радіо, соціальних платформ різні завдання та відмінності аудиторії. Якщо сайти та соціальні платформи — це про короткотривале споживання новин: зайшов, прочитав, вийшов, то глядач може дивитися ТБ 1-5 годин та більше».

Як повідомлялося раніше, за рівнем доступності до інтернету Україна посіла 50 місце у світі та 32 у Європі.