Apple погрожувала видалити Facebook з магазину додатків за дописи про торгівлю людьми, — WSJ
27 вересня 2021
27.09.2021

Корпорація Apple погрожувала видалити зі свого магазину додатків App Store соцмережі компанії Facebook через дописи, зокрема в Instagram, про торгівлю людьми.

Про це повідомляють ВВС та Wall Street Journal.

Про погрозу Apple видалити соцмережі компанії Facebook з App Store стало відомо із внутрішніх документів Facebook, які стали основою розслідування Wall Street Journal's (WSJ) Facebook Files.

У 2019 році видання ВВС викрило віртуальні спільноти, у яких продавали людей. Публікації та хештеги переважно арабською мовою поширювали користувачі з Саудівської Аравії та Кувейту у додатках компанії Facebook, включно з Іnstagram.

ВВС повідомило про це компанії Google та Apple, у магазинах застосунків яких люди могли завантажити додатки, що стали платформами для «онлайн-ринків рабів».

Представники Google повідомили, що вони «глибоко стривожені знахідками». Apple заявили, що очікують від розробників негайних дій для виправлення ситуації.

Згідно з Wall Street Journal, Facebook вживав лише «обмежених заходів», поки Apple «не погрозив вилучити продукти Facebook з App Store».

Після оприлюднення звіту ВВС та попередження Apple Facebook заборонив основний хештег, який використовувався для торгівлі людьми, і вилучив сотні облікових записів з Instagram. Також компанія створила технологію, яка визначає та видаляє контент, пов’язаний із домашнім рабством.

Facebook почали досліджувати торгівлю людьми у мережі ще до розслідування ВВС.

«У 2018 та першій половині 2019 року ми провели глобальне [дослідження] Understanding Exercise для повного розуміння життєвого циклу домашнього рабства на нашій платформі: набору, організації та експлуатації», — процитували одного із дослідників Facebook ВВС.

Як повідомлялося раніше, німецькі дослідники припинили аналіз алгоритмів Instagram через погрози Facebook звернутись до суду.

3 серпня соціальна платформа Facebook заблокувала акаунти, додатки, сторінки і платформи, а також особисті профілі людей, пов’язаних з проєктом NYU’s Ad Observatory Project, за нібито нелегітимний збір даних користувачів. Метою проєкту був аналіз політичної реклами.