В цифровій безпеці є окрема категорія акаунтів, про які не можна забувати. Пояснимо на прикладах.
Акаунти Gmail та Facebook
Ви створили власну пошту на Gmail, завдяки ній залогінились у Facebook, а після цього зрозуміли, що Gmail вам уже не дуже потрібен?
У такій ситуації ви ризикуєте – коли вам прийде лист про те, що хтось намагається отримати доступ до вашого акаунту в Gmail чи Facebook, ви цього листа не побачите. І в зловмисника буде достатньо часу, аби отримати доступ до вашого облікового запису та дізнатись інформацію про «прив‘язані» до нього сторінки.
Тому, два правила:
Акаунт для покупок в інтернеті
Непогана ідея завести окремий акаунт для покупок в інтернеті, бо до нього зручно «підв‘язувати» банківську картку та поштову адресу для доставки. Але якщо ви забудете про цей акаунт, зловмисники зможуть отримати доступ до ваших грошей та знатимуть вашу фізичну адресу.
Що ж робити, аби вберегтись?
Акаунт в менеджері паролів
Можливо, ви створите новий профіль в менеджері паролів, а старий не видалите. А у старому акаунті збережені доступи до всіх ваших сторінок, які ви навряд чи будете міняти. Якщо зловмисник дізнається їх, вам буде важко одразу визначити, що проблема саме в менеджері паролів, про який ви забули. Тож, обов‘язково видаляйте старі акаунти та не забувайте про ті, що вже маєте.
Запасна електронна адреса
Запасний e-mail ви могли створили лише для реєстрації на різних ресурсах, або для роботи, якою вже не займаєтесь. Якщо так, тоді ви, ймовірно, рідко перевіряєте такий запасний e-mail та ризикуєте не помітити, коли зловмисник намагатиметься отримати до нього доступ.
☝ Що ми радимо? 📩 Налаштуйте переадресацію в окрему скриньку із запасного акаунту на ваш основний. І, звісно, увімкніть двофакторну автентифікацію!
Якщо підсумувати, то ми радимо: