65% українців вибирають месенджери для отримання новин
15 лютого 2023
15.02.2023

Друге місце серед платформ по вподобанням жителів України є соціальні мережі. 61% українців отримують новини з соцмереж.

Такі дані дослідження, проведеного компанією Gradus Research.

Автори дослідження дійшли висновку, що українці все частіше обирають отримання новин на соціальних платформах. Цікаво, що ці дані за січень 2023 року відрізняються від результатів дослідження, проведеного у серпні 2020 року. Тоді через месенджери новини отримували 41% українців.

Іще одним цікавим результатом дослідження став той факт, що інформаційні веб-сайти та національні канали уже не є визначальним способом отримання новинного контенту. Лише третина респондентів сказали, що отримують за допомогою цих джерел новинну інформацію. І серед них, в основному, опинились люди старшого віку, 55-60 років.

Що стосується споживання телевізійного контенту, то тут найбільш популярними є випуски новин.

Іще однією відмінністю автори дослідження назвали різницю у сприйнятті новин між жителями великих міст та невеликих населених пунктів.

Причини вибору месенджерів та соціальних платформ пов’язані з потребою отримувати якомога швидше новини, що є логічним в умовах війни.

Дослідження Gradus Research корелює з іншим, авторства Київського міжнародного інститутк соціології від серпня 2022 року. Тоді 59% респондентів заявили, що найважливішими джерелами отримання новин для них є соцмережі та месенджери.

Інше дослідження від січня 2023 року Data Science Publicis Groupe Ukraine «Український споживач 2022» показало, що понад 75% українців отримають новини з інтернету, а понад 65% - з соціальних мереж.