Мінус 92% охоплення відеорекламою української аудиторії Вконтакте. Скільки втратили заборонені сайти?

Про те, наскільки багато втратили заборонені в Україні російські сайти, може свідчити реклама. Мінус 92% охоплення відеорекламою української аудиторії Вконтакте, мінус 77% в Однокласниках, плюс 30% у Фейсбуці в перший тиждень після санкційного указу. Такі результати аналізу від компанії Gemius.

Консалтингова компанія Gemius проаналізувала аудиторію і активність рекламодавців на заблокованих ресурсах до і після введення санкцій. Зокрема відеорекламу в соціальних мережах.

Результати аналізу свідчать, що спад охоплення української аудиторії відеорекламою склав 92% (2,17 млн користувачів). В Одноклассниках з 22 по 28 травня відеореклама охопила 400 тисяч користувачів, що на 77% менше, ніж протягом тижня до заборони ресурсів.

Відеореклама на Facebook охопила більше аудиторії, проте темпи зростання активності рекламодавців менш стрімкі – частка охопленої аудиторії зросла на 30%.

Спад показників відеореклами підтверджується даними про аудиторію соціальних мереж.

Вконтакте втратив 3,7 мільйона українських користувачів, що заходили на сайт через комп’ютери або лептопи, а Однокласники – 2,6 мільйона.

До введення санкцій ВКонтакте охоплював 50,5% відвідувачів Уанету, за тиждень охоплення аудиторії знизилося до 30,8%. Охоплення аудиторії на Одноклассниках впало з 22,3% до 8,5%.

У той же час введення санкцій позитивно позначилося на кількості відвідувань Facebook.

Тижнева аудиторія мережі до заборони російських ресурсів становила 5,3 мільйона користувачів (охоплення 28,5%), а після блокування виросла на 2,2 мільйона. З 22 по 28 травня соціальну мережу відвідали 7,5 мільйона аудиторії Уанету, 40% всіх інтернет-користувачів за тиждень. За цим показником Facebook вперше обійшов ВКонтакте.

Yandex.ua і Mail.Ru

Охоплення аудиторії відеорекламою на Yandex.ua знизилося на 72,8%, Mail.Ru – на 34,3%.
Аудиторія Yandex.ua знизилася на 1,9 мільйона користувачів: перед забороною ресурсу сайт охоплював 38,1% всіх користувачів Уанету за тиждень, після заборони – 28,0%. Mail.Ru втратив більше користувачів – 2,5 мільйона: з 8 по 14 травня портал відвідали 31,7% тижневої аудиторії української Мережі, а з 22 по 28 травня – 18,6%.

В аналіз включені дані дослідження онлайн-аудиторії gemiusAudience і моніторингу онлайн рекламних кампаній gemiusAdReal (відеореклама) за тиждень до введення санкцій – 8-14 травня і за тиждень після – 22-28 травня.

Нагадаємо, що українці масово намагаються обходити блокування й використовують для цього неперевірені програми й браузери. Яку загрозу це несе та що рекомендує робити Інтернет-асоціація України, читайте в матеріалі “Інтернет-свободи”.

Коментарі

data-url="http://netfreedom.org.ua/minus-92-ochoplennia-ukrainskoi-audytorii-vk/" data-title="Мінус 92% охоплення відеорекламою української аудиторії Вконтакте. Скільки втратили заборонені сайти?">

Напишіть коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *