Чи відновлюють російські сайти втрачені позиції? Динаміка Уанету

Спад відвідуваності російських сайтів (в тому числі сезонний) влітку 2017-ого року породив ілюзію легкої перемоги над російськими інтернет-ресурсами. Однак із вересня Vk.com, Yandex, Ok.ru та Mail.ru поволі покращують свої позиції. Дуже важливо, що разом із ними посилюють свої позиції Google, Youtube та Facebook, культура користування якими стрімко розвивається в останні півроку в Україні.

За підсумками грудня 2017 року “Яндекс” знову повернувся в ТОП-5 найвідвідуваніших сайтів серед українців. Тепер в першій п’ятірці після Google, Youtube та Facebook одразу 2 російських сайти – “Вконтакте” та “Яндекс”. Чи йдеться про відновлення позицій заблокованих, згідно із “санкційним” указом, російських сайтів?

Ми поглянули на щомісячні дані Factum Group Ukraine, щоб підбити підсумки 2017-ого року.

Найбільший спад відвідуваності російських сайтів відбувся влітку. Із травня по вересень “Вконтакте” втратив майже половину своєї аудиторії (місячне охоплення аудиторії зменшилося із 62% – у травні до 32% у серпні), “Яндекс” – більше третини (із 57% – у травні до 34% – у серпні),  “Мейл.ру” – також більше третини (із 54% – у травні до 28% у серпні), “Однокласники” – більше половини (із 45% у травні до 22% – у серпні).

Однак із вересня російські сайти поволі почали відновлювати позиції. Місячне охоплення аудиторії “Вконтакте” досягло 40% та нині (станом на грудень 2017-ого року) тримається на цьому рівні, “Яндексу” – 38% й також зараз тримається на такому рівні, “Мейл.ру” – 34% й у грудні склало 32%, “Однокласників” – у вересні склало 25%, нині – 24%.

Разом з тим, високий рівень зростання відвідуваності демонструють також Google, Facebook та Youtube. Станом на грудень 2017-ого року місячне охоплення аудиторії Google сягнуло 88%, Youtube – 74%, Facebook – 54%.

Фейсбук наразі є третім за відвідуваністю сайтом після Google та Youtube. За ним – Вконтакте та Яндекс, за результатами досліджень Factum Group у грудні 2017-ого року.

Нагадаємо, у травні в рейтингу відвідуваності сайтів після Google та Youtube третю сходинку займав “Вконтакте” (із показником у 62% відвідуваності), четверту – “Яндекс” (57%), п’яту – “Однокласники” (45%).

Таким чином, місячне охоплення аудиторії російських сайтів ще далеке від рівня травня 2017-ого року, коли був введений в дію “санкційний” указ, однак поволі вони покращують свої позиції після спаду впродовж літніх місяців. Втім, посилюють свої позиції також і Google, Facebook й Youtube, культура користування якими підвищується в Україні.

Подібні дані досліджень місячної аудиторії сайтів демонструють також TNS Group, згідно з даними якої станом на грудень 2017-ого року “Вконтакте” користується кожен третій українець, та Gemius, який вказує на те, що “Вконтакте” станом на вересень 2017-ого року користувалося 34% українців, Facebook – 52% аудиторії (серпневий рейтинг сайтів від Gemius – тут).

Нагадаємо, український Facebook, за оцінками самої мережі, виріс до 10 мільйонів користувачів.

 

 

Коментарі

data-url="https://netfreedom.org.ua/chy-bidnovliuut-rosijski-sajty-vtracheni-pozytsii/" data-title="Чи відновлюють російські сайти втрачені позиції? Динаміка Уанету">

Напишіть коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *